Sunday, December 26, 2010

500 BLOG!!!.....

Rajin tol abg Ben ni wat contest kan..bgus2...saya skew! huhu

Tajuk: 500 blog....
Nama FArhana ZAmzuri ..umo 22 becoming 23 erkkk..huhu skg final year student kat Uitm shah alam tp now practical kat UPM coz tinggal di area seri kembangan je..hehe y berblogging???? sebab saya ske merapu n kadang2 terpikir nk tulis mcm2 tp diary dh lapok kan?? heheh but now start new blog utk penulisan formal ni pulak..maklumlah teringin nak komen isu dunia..heheh hope pandangan saya diterima ramai! heheh =p

4 comments:

  1. keep bloggging ! salam singgah dari saya. hee :)

    ReplyDelete
  2. jom sama2 merapu dekat blog. salam ziarah dari saya. semoga 500 blog! tu mengeratkan silaturahim antara kita para blogger

    ReplyDelete
  3. hye..
    salam perkenalan..mamat pun dah join..singgah blog mamat ok..
    jgan lupa follow.he3

    ReplyDelete